Oriflame hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Oriflame Nedir?
Oriflame doğrudan satış şirketleri arasında bugün dünyanın en hızlı büyüyen güzellik şirketidir. 61 ülkede faaliyet gösteren Oriflame, bu ülkelerin yarısından fazlasında lider konumundadır. Yüksek kaliteli güzellik ürünleri ve eşsiz iş fırsatı ile siz de satış ekibimize katılabilir ve kendi işinizin sahibi olabilirsiniz. Ürünlerimiz bugün dünya genelinde 2.8 milyon Güzellik Danışmanından oluşan satış ekibimiz tarafından pazarlanmaktadır. Oriflame Kozmetik, 1967 yılında Jonas ve Robert af Jochnick kardeşler ve arkadaşları Bengt Hellsten tarafından İsveç'te kurulmuştur. Oriflame Kozmetik Doğrudan Satış Derneği üyesidir. Doğrudan Satış Derneği, Avrupa Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu (FEDSA) ve Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu (WFDSA) üyesidir. 1978 yılında kurulmuş olan WFDSA doğrudan satış endüstrisini global olarak temsil etmektedir. Doğrudan Satış Derneği ile ilgili daha ayrıntılı bilgi için www.dsd.org.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Temsilci olduğumda kazancım ne olacak?

Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinden %33, aksesuar ürünlerinden %23 oranında kazanç elde edeceksiniz.

Oriflame Üyesi olmak için hangi şartlar aranıyor?

18 yaşını doldurmuş olan her TC vatandaşı Oriflame Üyesi olmak için başvuru yapabilir.

Oriflame Üyesi olmak ücretli midir?
ORİFLAME Bağımsız Temsilcisi olmak için yaptığınız başvuru onaylandıktan sonra, sizden sadece bir kereye mahsus olmak üzere, 15 TL kayıt ücreti alınır. Kampanya zamanlarında üyelik ücreti 1TL'ye kadar düşmektedir. Bu bedel vereceğiniz ilk siparişle birlikte faturanıza ilave edilir. Bundan sonra, temsilci olarak sistem içerisinde bulunduğunuz sürece sizden herhangi bir kayıt bedeli alınmaz.

Sipariş vermediğim zamanlarda da Oriflame Üyesi olarak kalabilir miyim?

6 kampanya dönemi boyunca üst üste sipariş vermemeniz durumunda temsilciliğiniz sona ermektedir.

Ürünlerin teslimat süresi ve kargo ücreti nedir?

Hafta içerisinde (Pazartesi-Cuma) bize ulaştırdığınız tüm adrese teslim siparişleriniz adresin yakın ya da uzak mesafede oluşuna göre 1-3 işgünü içerisinde teslim edilmektedir. Bu süreler; doğal afetler (Kar, çığ, sel, donma, ısınma, su baskını, yangın, deprem, heyelan, fırtına v.b.), kaza, karayollarında tadilat veya tamiratlar, arıza gibi mücbir sebep sayılan nedenlerle ve/veya aysonu, aybaşı ve yılsonu gibi dönemlerdeki yoğunluk nedeniyle değişikliğe uğrayabilir. Takım Lideri siparişleride önceden belirlenen sipariş gününden bir gün öncesinde saat 00:00'den sonra gönderilen siparişler bir sonraki haftaya kalacaktır. Böyle bir durumda siparişin teslimatı 10 günü bulabilmektedir. (1 hafta + 3 iş günü) *ÜSÜ=Ücret Sıfırlama Ürünü (7 TL değerinde) *Oriflame; Teslimat günleri, servis ve kargo ücretlerin ile Ücret Sıfırlama Ürünü'nde değişiklik yapma hakkına sahiptir. Danışmanlarımız, ürünlerini teslim alırken, eğer talep ederlerse, kolilerini açıp, ürünlerini kontrol etme hakkına sahiptirler. Çalıştığımız kargo şirketiyle anlaşmamız gereği, bu kontrol sırasında görevli kurye sizin kontrolünüzü beklemekle yükümlüdür. Talebinize karşı kuryenin beklemek istemediği durumlarda Oriflame Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.
(Oriflame Müşteri Hizmetleri: 0212 355 60 60)


Dağıtım Kanalı Ücret Teslim Süresi
Kargo Adrese Teslim ÜSÜ içeren siparişler Hiçbir ücret ödenmez 1-3 İş günü
ÜSÜ içermeyen ve 150 BP'den büyük siparişler
ÜSÜ içermeyen ve 150 BP'den küçük siparişler 6,30 TL kargo ücreti ödenir
Takım Liderinin Adresine Teslim ÜSÜ içeren siparişler Hiçbir ücret ödenmez 1-3 İş günü
ÜSÜ içermeyen siparişler 1,30 TL kargo ücreti ödenir
Hizmet Merkezleri ÜSÜ içeren siparişler Hiçbir ücret ödenmez Sipariş Günü
ÜSÜ içermeyen ve 100 BP'den büyük siparişler
ÜSÜ içermeyen ve 100 BP'den küçük siparişler 3,20 TL servis ücreti ödenir

Ödemelerimi kaç gün içerisinde yapmalıyım?

Bir Danışmanın ürünü satın aldıktan sonra 21 günlük bir kredisi bulunmaktadır. Bunun anlamı herhangi bir mali risk almak zorunda kalmayacağınızdır. Kolayca müşterilerinizden paranızı toplayabilir ve sonrasında faturanızı ödeyebilirsiniz.

Hangi kanallardan ödeme kabul ediliyor?

Siparişlerinizi nasıl ödeyebileceğiniz konusunda farklı seçenekler arasından seçim yapabilirsiniz; Fatura
– Kargo teslimatınız ile faturanızı birlikte teslim alacaksınız.
Sipariş anında ödeme(Online veya hizmet merkezlerinden)

– Kredi kartınızla tek çekim veya taksitle ödeme yapmayı tercih edebilirsiniz.
Banka ödemesi

– Anlaşmalı banka gişelerinden, bankaların internet sitelerinden veya otomatik ödeme talimatı vererek ödeme yapabilirsiniz.
Nakit ödeme

- Hizmet merkezlerimizden nakit ödeme yapabilirsiniz.
Diğer ödeme seçenekleri

– PTT şubelerinden ödeme yapabilirsiniz.

Oriflame Temsilcisi olmak istiyorum. Nasıl başvuru yapabilirim?

Başvurunuzu, internet sitemizdeki "Üye Ol" linkindeki başvuru formunu doldurarak gerçekleştirebilirsiniz. Başvurunuz en kısa zamanda değerlendirilerek sonucuyla ilgili size bilgi verilecektir.

Hangi koşullarda ve nasıl ürün iadesi yapabilirim?

Satın almış olduğunuz ürünleri herhangi bir nedenden ötürü 3 kampanya içinde iade edebilirsiniz. Kanunen 7 gün olan iade süresi, Oriflame’de 3 kampanya boyunca uygulanmaktadır. Ürünleri satın almış olduğunuz kampanya dahil, 3 kampanya içinde geri iade edebilirsiniz.

BP, BV ,GDF, TF Nedir?

-"BP" Başarı Puanı (Her ürünün BP karşılığı fiyat listesinde mevcuttur).
-"BV" Üzerinden performans iskontosuna hak kazanacağınız değer.
-"GDF" KDV' li alış fiyatnız/tutarınız.
-"TF" Önerilen tüketici fiyatı